✓Fri Frakt ✓Trygg Handel ✓1-4 dagers levering

0

Din handlevogn er tom

FAQ

Ofte stilte spørsmål

Få først, betal senere:
Din 30 dagers betalingsperiode starter når pakken sendes. Dette betyr at du kan ta deg tid til å prøve det du har kjøpt før du faktisk betaler for det. Klarna-appen gir deg full oversikt over hva du skal betale, og når betalingen forfaller.

Delbetaling:
Du kan velge å delbetale dine kjøp over 3, 6 eller 12 måneder, direkte i Klarna appen. Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned. Du kan da velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.

Se i din garderobe.

Hvilken størresle har du fra før på plagg fra samme varemerke eller på lignende plagg.

Avvikende størrlese.

Dersom et plagg har avvikende størrelser skriver vi alltid en anbefaling på hvilken størrelse du skal velge. Du finner denne i beskrivelsen av plagget.

Sjekk sizeguide.

Alle plagg i hver størrelse på Phrase er målt av oss. Målene finnes på produktsiden under "sizegiude". Dersom du er usikker på størrelsen din anbefaler vi deg å ta mål av deg selv og sammenligne med de mål som finnes på plagget.

Bytterett.

Dersom plagget mot formodning ikke skulle passe kan du bytte til en annen størrelse, farge eller modell. Ta kontakt med oss for å ordne dette.

Frakt ved bytte/retur betales av kunde. Ved kjøp over kr 1000 tilbys fri frakt, men ved eventuell retur av vare vil det tilkomme ekstra kostnad.

Ved valg av hjemlevering som leveringsmåte tilkommer en ekstra avgift for denne tjenesten.

Vi legger vekt på at du som kunde får riktig informasjon om hva som er tilgjengelig på lager. Når vi er usikre på leveringstiden har du mulighet til å bli varslet når varen er tilgjengelig igjen.

Dersom feltet ”overvåk produkt” er aktiv på produktsiden så betyr dette at våre innkjøpere forsøker å bestille varen inn igjen til vårt lager.

Registrer deg med e-mail så sender vi en mail med informasjon om eller når varen kommer på lager igjen.

Ved at våre kunder velger å "overvåke" produktene vet vi hva våre kunder vil ha og kan deretter forsøke å kjøpe inn igjen produktene i følge kundenes ønskemål.

Dersom ikke ”overvåk produkt” er aktivt på produktsiden betyr det at plagget har utgått fra vår leverandørs sortiment og at vi dessverre ikke kan bestille varen på nytt uansett hvor gjerne vi skulle ville det.

I visse tilfeller kan et produkt ha lagerstatus "3-6 arbeidsdager". Det betyr at produktet er utsolgt på vårt lager, men finnes på lager hos vår leverandør og at forventet leveringstid da er 3-6 arbeidsdager. 

Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våre kunder. Ta kontakt med oss om hva ditt ønske er, så sjekker vi med våre leverandører. Vi kan ikke garantere at vi får tak i det, men vi gjør mer enn gjerne et forsøk.

Vi har salg to ganger i året. Et høst/vinter salg i januar, og et vår/sommer salg i august. Produktene på salg er sesongbaserte varer, klassiske produkter som lever videre fra sesong til sesong vil derfor ikke være inkludert blant sesongvarene.

Alle ordre som finnes på lager og som kommer inn til oss før kl 12:00 på hverdager, blir sendt fra oss samme dag.

Alle pakker sendes med Bring.

Leveringstid varierer mellom 1-4 hverdager litt avhengig av hvor i landet du bor.

Vi anbefaler at du benytter deg av hentemelding via SMS for raskere informasjon fra Bring.

Alle pakker ligger hos postens utleveringssteder i 14 dager fra ankomstdagen.

Vi kan i helt spesielle tilfeller hjelpe til å forlenge denne liggetiden. Ta kontakt med oss.

Fyll gjerne ut angreskjema som er vedlagt ordrebekreftelsen fra oss.

Pakk varen godt inn i samme forpakning som du fikk den i eller benytt en egen forpakning.

Sko og annet som kommer i egen emballasje skal returneres i originalemballasjen.

Kontakt oss for å få tilsendt en returetikett. Fest denne til pakken du vil sende tilbake.

Lever pakken inn på postens nærmeste utleveringssted (gjelder alle returer, uansett leveringsmåte).

Tenk på at varen skal være i samme stand som når du fikk den for at vi skal godkjenne et bytte eller en retur.

Når vi har mottatt din retur fjernes de returnerte varene fra fakturaen og en oppdatert versjon sendes til deg via mail.

Avvent den nye fakturaen og betal den når den kommer. Dersom du har gjort en innbetaling til Klarna før vi har registrert returen så opprettes en delbetalingskonto hos Klarna.

Har du betalt med kort vil vi ordne tilbakebetaling gjennom vår sammarbeisdpartner Stripe til din konto.

Bytte- og angreretten på 14 dager gjelder fra den dagen du hentet ut pakken på utleveringsstedet.